torsdag 2. september 2010

Hvorfor jeg vil lese boken til Lars Saabye Christensen

Hei. Jeg var desverre ikke tilstede de norsk-timene vi gikk gjennom dette, p.g.a. sykdom, så jeg vet derfor ikke hva slags bok dette handler om.
Derfor tar jeg utgangspunkt i boken "Beatles", fordi det er den eneste boken jeg kan noe om fra forfatteren Lars Saabye Christensen.
Boken "Beatles" kunne jeg tenkt meg å lese fordi jeg har hørt utrolig mye bra om den, og vet at den egner seg godt for ungdom. Boken handler om fire gutter som er ganske fans av liverpool-bandet Beatles, og om deres ungsdomstid. Ut fra dette trur jeg boken kan passe meg utrolig godt, og det er en av få bøker jeg kunne tenkt meg å lese.

Bilde er av Lars Saabye Christensen, bildet er hentet fra internett.















Kristian!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar